Reklamační řád

1. Poškozená zásilka

Pokud se stane, že Vám doručovatel doručil zásilku a Vy zjistíte její poškození, pokračujte tímto způsobem: 

Kontaktujte nás na e-mail: objednavky@woodeny.cz. Zde nám napište číslo objednávky, přiložte fotografii poškozeného zboží, fotografii vnější strany balení z obou stran a popište co je poškozeno. Snažte se prosím napsat co nejvíce informací. Ty nám následně pomohou k vyřízení reklamace s přepravcem. Následně Vás budeme co nejdříve kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Většinou však zboží zasíláte zpět k nám a my Vám následně posíláme zboží nové. Doporučujeme však tuto událost nahlásit, pokud možno co nejdříve ode dne, kdy bylo zjištěno poškození zásilky.

2. Přišlo Vám jiné zboží

Bohužel nikdo není neomylný, ani my nejsme a v ojedinělých případech se může se stát, že obdržíte jiné zboží nebo například jinou velikost, dekor, motiv atd. kontaktujte nás na náš mail objednavky@woodeny.cz, popřípadě telefonicky na tel. číslo: +420 774 669 712. Vaši reklamaci se co nejdříve pokusíme vyřešit a napravit danou nesrovnalost.  V takovém případě veškeré náklady na výměnu zboží, přepravu atd. neseme my jako viníci. Ještě se nám to sice nestalo, ale kdyby náhodou. 😊

3. Objednávka přišla nekompletní

Pokud Vám přišla nekompletní zásilka a zjistili jste, že jsme Vám v balení zapomněli něco dodat, neváhejte se ozvat na náš mail: objednavky@woodeny.cz, popřípadě na tel. čísle +420 774 669 712. V takových případech se Vám pokusíme chybějící zboží co nejdříve dodat

4. Odstoupení od smlouvy

Někdy se prostě stane, že si něco objednáte a nakonec zjistíte, že to vlastně nepotřebujete. Popřípadě Vám výrobek nevyhovuje, nelíbí se Vám atd. V takovém případě máte nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. (Platí však pouze v případě že u nás kupujete jako fyzická osoba nikoli jako firma. )

Při takovém odstoupení od smlouvy je třeba objednávku vrátit kompletní. Nelze však odstoupit od smlouvy, pokud se jedná o výrobek na míru. Výrobek na míru je takový výrobek, který by dále nemohl být prodejný, jelikož nese speciální prvky, které ho činí jedinečným jako je například vlastní text, nebo byly provedeny modifikace, které jej odlišují od standardního produktu v nabídce, jako je například nestandardní dekor, velikost, tvar atd.

 

Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy:

V elektronické popřípadě papírové formě odeslat vyplněný formulář  "Odstoupení od smlouvy" , který si můžete stáhnout ZDE. Formulář je nutné vyplnit celý.

Následně je potřeba kompletní výrobek v původním balení zaslat zpět k nám. Náklady spojené s dopravou za účelem odstoupení od smlouvy nese zákazník. Pokud se po přijetí zboží a jeho překontrolování nevyskytnou žádné komplikace, do 14 dnů od přijetí zboží vrátíme peníze způsobem, který byl zapsán v dokumentu o odstoupení od smlouvy. Pozor, pokud nám zašlete zboží zpět na dobírku, nebude převzato.

Adresa pro vrácení zboží:

Woodeny

Lubno 202, Frýdlant nad Ostravicí  

E-mail: objednavky@woodeny.cz

Tel. číslo: +420 774 669 712

Zařídíme odvoz zásilky za Vás

Nechcete ztrácet čas s chozením na poštu? V takovém případě můžete využít naši službu odvoz přímo od vašeho domu. Kontaktujte nás na e-mail: objednavky@woodeny.cz, popřípadě tel. +420 774 669 712. Odvoz zásilky s Vámi vždy předem dohodneme. Její přepravu zajišťuje kurýrní přepravní společnost, která vyzvedne balík přímo z Vaší adresy a doručí jej přímo k nám na naši provozovnu. Po dohodnutí místa a data odvozu Vás následně kurýrní společnost v daný den bude kontaktovat. Ceník takového odvozu je zpoplatněn částkou 239,- a je potřeba ji uhradit předem na náš účet.

 

Podrobný reklamační řád, včetně všech náležitostí najdete v obchodních podmínkách, zde je popsán zjednodušeně a stručně 😊