Často kladené dotazy

1.Jak zavěsím obrazy na zeď? 

Návod jak zavěsit vaše obrazy a dekorace naleznete kliknutím na tento odkaz

2. Z jakého materiálu jsou obrazy a dekorace vyrobeny? 

Přehled materiálu z kterých vyrábíme naleznete na této stránce.

3. Je možné vyrobit jiný rozměr než nabízíte?

Ano. Samozřejmě to možné je, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: objednavky@woodeny.cz 

4. Je možné, vyrobit obrazy s nápisem, citátem a podobně?

Ano, moc rádi to pro Vás uděláme. 😊 Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: objednavky@woodeny.cz  Rádi Vám jakýkoli náš výrobek, upravíme dle vašich představ.

5. Je možné vyrobit obrazy z jiné barvy HDF materiálu?

Ano, pokud tento materiál seženeme, rádi Vám z něj vyrobíme výrobek dle vašeho přání. Neváhejte nás kontaktovat na naší mailové adrese:

objednavky@woodeny.cz

6. Kde probíhá výroba vašich produktů?

Výroba naších produktů probíhá v naší provozovně v malé vesničce situované v srdci Beskyd. Výrobnu máme prozatím maličkou, ale časem bychom moc rádi její velikost rozšířili. Nejvíce naši výrobu podpoříte, když si zakoupíte naše produkty. 😊 Co se týče ručně vyráběných produktů, ty pro nás vyrábí velmi zručný pán z Frenštátu pod Radhoštěm ve své dílně. 

7. Výrobek podivně voní / zapáchá, je všechno v pořádku?

Ano, nemusíte se bát, že by s výrobkem bylo něco v nepořádku. Někomu tento zápach vadí, jinému ne. Nebojte, do pár dní výrobek zvětrá a zcela ztratí tento zápach. Toto je dáno převážně technologií výroby.

8. Výrobek mi přišel poškozen, nekompletní, popřípadě jiný, než jsem objednal, co mám dělat?

Sepsali jsme pro Vás přehledný reklamační řád, kde najdete podrobný popis jak postupovat, pokud taková situace nastane. Reklamační řád  najdete také kliknutím na tento odkaz. Velmi nás tato situace mrzí, a budeme dělat vše proto, aby se co nejdříve vyřešila a také vše proto, aby již nenastala.

9. Nevybral jsem si žádný z Vámi nabízených produktů, co jiného můžete nabídnout?

Můžeme Vám nabídnout například obraz dle vašeho přání. Více informací naleznete na této stránce. 

10. Nepřišel mi žádný e-mail s potvrzením objednávky, co dál?

Po dokončení objednávky, obdržíte automaticky na Vaši e-mailovou adresu potvrzení objednávky, s jejím číslem Pokud Vám potvrzující e-mail nepřišel, zkontrolujte si složku spam, či hromadné. Také se mohlo stát, že jste zadali svůj e-mail chybně, mohlo také nastat přeplnění vaší mailové schránky, případně mohlo dojít k jiné technické chybě. V takovém případě nás neváhejte kontaktovat na naší již zmiňovanou mailovou adresu: objednavky@woodeny.cz, popřípadě na našem telefonním čísle +420 774 669 712